Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand, Label, and Product Intelligence

Om Brand, Label, and Product Intelligence

The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research methods.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030958084
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 29. mars 2022
  • Utgave:
  • 12022
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 571 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand, Label, and Product Intelligence

The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research methods.

Brukervurderinger av Brand, Label, and Product Intelligence



Finn lignende bøker
Boken Brand, Label, and Product Intelligence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.