Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Hate

- Navigating Consumer Negativity in the Digital World

Om Brand Hate

This book focuses on the concept of "brand hate" and consumer negativity in today's digital markets. The book defines consumer brand hate and discusses its dimensions, antecedents, and consequences as well as the semiotics and legality of such brand hate activities based on current brand dilution arguments.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030003791
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 199
  • Utgitt:
  • 15. oktober 2018
  • Utgave:
  • 22019
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Brand Hate

This book focuses on the concept of "brand hate" and consumer negativity in today's digital markets. The book defines consumer brand hate and discusses its dimensions, antecedents, and consequences as well as the semiotics and legality of such brand hate activities based on current brand dilution arguments.

Brukervurderinger av Brand Hate



Finn lignende bøker
Boken Brand Hate finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.