Norges billigste bøker

An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers

Om An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers

The authors evaluate call quality, call outcomes, and caller satisfaction for the Military OneSource call center for military personnel and their families. They provide recommendations for operations and identify areas for future study.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781977406538
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 86
  • Utgitt:
  • 23. juni 2021
  • Dimensjoner:
  • 229x152x5 mm.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers

The authors evaluate call quality, call outcomes, and caller satisfaction for the Military OneSource call center for military personnel and their families. They provide recommendations for operations and identify areas for future study.

Brukervurderinger av An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers



Finn lignende bøker
Boken An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.