Norges billigste bøker

Aiming Big with Small Cars

- Emergence of a Lead Market in India

Om Aiming Big with Small Cars

This book focuses on the small car segment of India's automotive industry to explain the emergence of lead markets. Lead markets are considered crucial for the global diffusion of new products and this book investigates whether sustainable lead markets can also emerge in developing economies, and if so, under which conditions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319020655
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 229
  • Utgitt:
  • 12. november 2013
  • Utgave:
  • 2014
  • Dimensjoner:
  • 155x235x15 mm.
  • Vekt:
  • 5148 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Aiming Big with Small Cars

This book focuses on the small car segment of India's automotive industry to explain the emergence of lead markets. Lead markets are considered crucial for the global diffusion of new products and this book investigates whether sustainable lead markets can also emerge in developing economies, and if so, under which conditions.

Brukervurderinger av Aiming Big with Small Cars



Finn lignende bøker
Boken Aiming Big with Small Cars finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.