Utvidet returrett til 31. januar 2025

Winning Global Markets

- How Businesses Invest and Prosper in the World's High-Growth Cities

Om Winning Global Markets

A new marketing paradigm focuses on the concentrated economic power of 600 global cities. City-Centered Marketing: Why Local is the Future of Global Business is a compelling practical analysis of a new direction of marketing within the context of intensifying urbanization and the shift of global economy from West to East.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118893814
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 7. oktober 2014
  • Dimensjoner:
  • 157x237x25 mm.
  • Vekt:
  • 486 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Winning Global Markets

A new marketing paradigm focuses on the concentrated economic power of 600 global cities. City-Centered Marketing: Why Local is the Future of Global Business is a compelling practical analysis of a new direction of marketing within the context of intensifying urbanization and the shift of global economy from West to East.

Brukervurderinger av Winning Global Markets



Finn lignende bøker
Boken Winning Global Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.