Utvidet returrett til 31. januar 2025

Wine Positioning

- A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World

Om Wine Positioning

In light of globalization, it introduces state-of-the-art wine positioning techniques, with an emphasis on the identity, segmentation and positioning of wine appellations and wine brands.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319244792
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 219
  • Utgitt:
  • 4. desember 2015
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 243x166x18 mm.
  • Vekt:
  • 496 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Wine Positioning

In light of globalization, it introduces state-of-the-art wine positioning techniques, with an emphasis on the identity, segmentation and positioning of wine appellations and wine brands.

Brukervurderinger av Wine Positioning



Finn lignende bøker
Boken Wine Positioning finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.