Utvidet returrett til 31. januar 2025

Why It Sells

- Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys

Om Why It Sells

Guiding readers through the basics of how to interpret ads, this work explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. It is for readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780742555457
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 21. september 2007
  • Dimensjoner:
  • 161x224x14 mm.
  • Vekt:
  • 364 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Why It Sells

Guiding readers through the basics of how to interpret ads, this work explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. It is for readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

Brukervurderinger av Why It Sells



Finn lignende bøker
Boken Why It Sells finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.