Utvidet returrett til 31. januar 2025

Why Advertising Fails

Om Why Advertising Fails

Featuring guest chapters from some of the world's leading marketers, you'll learn what you're getting wrong with your copywriting and messaging, why your campaigns need a Big Idea, and how to build a list of raving fans to systematize your advertising.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781642253467
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 23. november 2021
  • Dimensjoner:
  • 148x15x223 mm.
  • Vekt:
  • 316 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Why Advertising Fails

Featuring guest chapters from some of the world's leading marketers, you'll learn what you're getting wrong with your copywriting and messaging, why your campaigns need a Big Idea, and how to build a list of raving fans to systematize your advertising.

Brukervurderinger av Why Advertising Fails



Finn lignende bøker
Boken Why Advertising Fails finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.