Utvidet returrett til 31. januar 2025

When Media Are New

- Understanding the Dynamics of New Media Adoption and Use

Om When Media Are New

A study of the fascinating relationship between media and everyday life. It investigates the human factors involved in technological change and their implications for future media. It is suitable for media and communication scholars, historians, organizational theorists, and industry professionals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780472070855
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 374
  • Utgitt:
  • 19. oktober 2010
  • Dimensjoner:
  • 152x229x33 mm.
  • Vekt:
  • 686 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av When Media Are New

A study of the fascinating relationship between media and everyday life. It investigates the human factors involved in technological change and their implications for future media. It is suitable for media and communication scholars, historians, organizational theorists, and industry professionals.

Brukervurderinger av When Media Are New



Finn lignende bøker
Boken When Media Are New finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.