Utvidet returrett til 31. januar 2025

Wanghong as Social Media Entertainment in China

Om Wanghong as Social Media Entertainment in China

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030653750
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 197
  • Utgitt:
  • 26. februar 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Wanghong as Social Media Entertainment in China

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.

Brukervurderinger av Wanghong as Social Media Entertainment in China



Finn lignende bøker
Boken Wanghong as Social Media Entertainment in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.