Utvidet returrett til 31. januar 2025

Using Semiotics in Marketing

- How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

Om Using Semiotics in Marketing

Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789662061
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 3. mars 2020
  • Dimensjoner:
  • 165x240x20 mm.
  • Vekt:
  • 450 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Using Semiotics in Marketing

Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Brukervurderinger av Using Semiotics in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Using Semiotics in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.