Utvidet returrett til 31. januar 2025

Using Media for Social Innovation

Om Using Media for Social Innovation

Presenting a number of case studies including campaigns dealing with young people, Indigenous peoples, human rights and environmental issues, this work looks at the guiding principles, assumptions, goals, practices and outcomes of experiments involving social innovation media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781783208715
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 24. april 2018
  • Dimensjoner:
  • 238x178x17 mm.
  • Vekt:
  • 488 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Using Media for Social Innovation

Presenting a number of case studies including campaigns dealing with young people, Indigenous peoples, human rights and environmental issues, this work looks at the guiding principles, assumptions, goals, practices and outcomes of experiments involving social innovation media.

Brukervurderinger av Using Media for Social Innovation



Finn lignende bøker
Boken Using Media for Social Innovation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.