Norges billigste bøker

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

- Customer Centricity, Analytics, and Information Utilization

Om Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. This book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780124105430
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 108
  • Utgitt:
  • 25. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 228x151x6 mm.
  • Vekt:
  • 172 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. This book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes.

Brukervurderinger av Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity



Finn lignende bøker
Boken Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.