Utvidet returrett til 31. januar 2025

Understanding Marketing

Om Understanding Marketing

Introducing the goals and techniques of marketing, this text looks at the business environment in which it takes place. It considers the role of market research in helping companies target and segment their markets, and position their products.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780134904672
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 26. september 1997
  • Dimensjoner:
  • 171x233x23 mm.
  • Vekt:
  • 670 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Understanding Marketing

Introducing the goals and techniques of marketing, this text looks at the business environment in which it takes place. It considers the role of market research in helping companies target and segment their markets, and position their products.

Brukervurderinger av Understanding Marketing



Finn lignende bøker
Boken Understanding Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.