Utvidet returrett til 31. januar 2025

Uncommon Service

- How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Om Uncommon Service

Offers a fresh approach for greater productivity, profitability, and competitive advantage through service. This title shows how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781422133316
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 7. februar 2012
  • Dimensjoner:
  • 163x233x25 mm.
  • Vekt:
  • 540 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Uncommon Service

Offers a fresh approach for greater productivity, profitability, and competitive advantage through service. This title shows how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function.

Brukervurderinger av Uncommon Service



Finn lignende bøker
Boken Uncommon Service finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.