Utvidet returrett til 31. januar 2025

Typography. Advertising. Book Design

Om Typography. Advertising. Book Design

One discovers Max Bill as the tireless creator of highly individual types and commercial logos as well as a designer with a sense of visual humour. This book offers a comprehensive view of an area of work from Bill: typography, advertising and book design.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783721203417
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 1. januar 1999
  • Dimensjoner:
  • 235x283x27 mm.
  • Vekt:
  • 1712 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Typography. Advertising. Book Design

One discovers Max Bill as the tireless creator of highly individual types and commercial logos as well as a designer with a sense of visual humour. This book offers a comprehensive view of an area of work from Bill: typography, advertising and book design.

Brukervurderinger av Typography. Advertising. Book Design



Finn lignende bøker
Boken Typography. Advertising. Book Design finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.