Utvidet returrett til 31. januar 2025

Transnational Marketing in the Information Age

Om Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815333111
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 164
  • Utgitt:
  • 1. november 1998
  • Dimensjoner:
  • 138x216x16 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Brukervurderinger av Transnational Marketing in the Information Age



Finn lignende bøker
Boken Transnational Marketing in the Information Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.