Utvidet returrett til 31. januar 2024

Translating Promotional and Advertising Texts

Om Translating Promotional and Advertising Texts

Covering the key types of promotional texts, including personal, business to business, institutional, business to consumer and advertising, this is the essential text for students, researchers, translators and professionals working in copywriting, marketing, public relations or related areas.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138566057
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 212
  • Utgitt:
  • 30. desember 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 235x155x25 mm.
  • Vekt:
  • 352 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Translating Promotional and Advertising Texts

Covering the key types of promotional texts, including personal, business to business, institutional, business to consumer and advertising, this is the essential text for students, researchers, translators and professionals working in copywriting, marketing, public relations or related areas.

Brukervurderinger av Translating Promotional and Advertising Texts



Finn lignende bøker
Boken Translating Promotional and Advertising Texts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.