Norges billigste bøker

Tourist Customer Service Satisfaction

- An Encounter Approach

Om Tourist Customer Service Satisfaction

Customer satisfaction and loyalty in the tourism sector is highly dependent upon the behaviours of front-line service providers. This book explores this relationship by defining the specific kind of verbal and non-verbal messages needed for successful exchanges.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415578042
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 198
  • Utgitt:
  • 22. juli 2010
  • Dimensjoner:
  • 165x244x17 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 9. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Tourist Customer Service Satisfaction

Customer satisfaction and loyalty in the tourism sector is highly dependent upon the behaviours of front-line service providers. This book explores this relationship by defining the specific kind of verbal and non-verbal messages needed for successful exchanges.

Brukervurderinger av Tourist Customer Service Satisfaction



Finn lignende bøker
Boken Tourist Customer Service Satisfaction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.