Norges billigste bøker

Tourism Service Experiences in Vietnam

Om Tourism Service Experiences in Vietnam

The application of market segmentation techniques is long established in the tourism and hospitality literature. This study uses nationality (cultural differences) in combination with visitor demographics and travel characteristics to investigate the similarities and differences of international tourists from China and the USA.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781617280344
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 70
  • Utgitt:
  • 4. februar 2011
  • Dimensjoner:
  • 155x230x5 mm.
  • Vekt:
  • 142 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Tourism Service Experiences in Vietnam

The application of market segmentation techniques is long established in the tourism and hospitality literature. This study uses nationality (cultural differences) in combination with visitor demographics and travel characteristics to investigate the similarities and differences of international tourists from China and the USA.

Brukervurderinger av Tourism Service Experiences in Vietnam



Finn lignende bøker
Boken Tourism Service Experiences in Vietnam finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.