Utvidet returrett til 31. januar 2025

Tourism Marketing

Om Tourism Marketing

This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. It introduces concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration and includes a series of detailed thematic chapters.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781873150894
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 21. desember 2004
  • Dimensjoner:
  • 156x234x21 mm.
  • Vekt:
  • 592 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Tourism Marketing

This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. It introduces concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration and includes a series of detailed thematic chapters.

Brukervurderinger av Tourism Marketing



Finn lignende bøker
Boken Tourism Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.