Utvidet returrett til 31. januar 2025

Time and Media Markets

Om Time and Media Markets

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of authors analyze different media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805841138
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 190
  • Utgitt:
  • 1. juli 2002
  • Dimensjoner:
  • 152x229x17 mm.
  • Vekt:
  • 427 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Time and Media Markets

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of authors analyze different media.

Brukervurderinger av Time and Media Markets



Finn lignende bøker
Boken Time and Media Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.