Utvidet returrett til 31. januar 2025

Theory, Development, and Strategy in Transmedia Storytelling

Om Theory, Development, and Strategy in Transmedia Storytelling

This book explores transmedia dynamics in various facets of fiction and nonfiction transmedia studies. Moving beyond the presentation/definition of transmediality as a field of study, the authors examine novel advancements in the theory, methodological development, and strategic planning of transmedia storytelling.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367343040
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 180
  • Utgitt:
  • 8. juli 2020
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Theory, Development, and Strategy in Transmedia Storytelling

This book explores transmedia dynamics in various facets of fiction and nonfiction transmedia studies. Moving beyond the presentation/definition of transmediality as a field of study, the authors examine novel advancements in the theory, methodological development, and strategic planning of transmedia storytelling.

Brukervurderinger av Theory, Development, and Strategy in Transmedia Storytelling



Finn lignende bøker
Boken Theory, Development, and Strategy in Transmedia Storytelling finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.