Norges billigste bøker

The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms

- Accounting, Organizational, and Market Considerations

Om The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms

In Chapter Six he turns to the relationship between the level of corporate reputation and managers' ccounting choices, and in Chapter Seven examines the value relevance of earnings, cash flows, multinationality, and corporate reputation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567204087
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 30. desember 2000
  • Dimensjoner:
  • 229x152x17 mm.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms

In Chapter Six he turns to the relationship between the level of corporate reputation and managers' ccounting choices, and in Chapter Seven examines the value relevance of earnings, cash flows, multinationality, and corporate reputation.

Brukervurderinger av The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.