Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Rhetoric of Food

- Discourse, Materiality, and Power

Om The Rhetoric of Food

This book focuses on the rhetoric of food and the power dimensions that intersect this most fundamental but increasingly popular area of ideology and practice, including politics, culture, lifestyle, identity, advertising, environment, and economy, analyzing rhetoric¿s role in food representations, and its symbolic and material effects.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415500715
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 270
  • Utgitt:
  • 29. mai 2012
  • Dimensjoner:
  • 159x226x19 mm.
  • Vekt:
  • 520 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av The Rhetoric of Food

This book focuses on the rhetoric of food and the power dimensions that intersect this most fundamental but increasingly popular area of ideology and practice, including politics, culture, lifestyle, identity, advertising, environment, and economy, analyzing rhetoric¿s role in food representations, and its symbolic and material effects.

Brukervurderinger av The Rhetoric of Food



Finn lignende bøker
Boken The Rhetoric of Food finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.