Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Origin of Brands

- How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands

av Al Ries
Om The Origin of Brands

Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This author discusses the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780060570156
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 27. september 2005
  • Dimensjoner:
  • 238x136x32 mm.
  • Vekt:
  • 292 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av The Origin of Brands

Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This author discusses the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand.

Brukervurderinger av The Origin of Brands



Finn lignende bøker
Boken The Origin of Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.