Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Objects of Affection

- Semiotics and Consumer Culture

Om The Objects of Affection

In this book, pre-eminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived 'sacredness' in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230103726
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 198
  • Utgitt:
  • 18. august 2010
  • Dimensjoner:
  • 218x138x17 mm.
  • Vekt:
  • 340 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The Objects of Affection

In this book, pre-eminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived 'sacredness' in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways.

Brukervurderinger av The Objects of Affection



Finn lignende bøker
Boken The Objects of Affection finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.