Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence

- Creating a Values-Driven Service Culture

Om The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence

The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer service In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781119375357
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 10. november 2017
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 275x213x26 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence

The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer service In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service.

Brukervurderinger av The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence



Finn lignende bøker
Boken The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.