Utvidet returrett til 31. januar 2025

The New Public

- Professional Communication and the Means of Social Influence

Om The New Public

Leon Mayhew describes a 'New Public' which has replaced the modern public of the Enlightenment with an unstable social order subject to the rhetorical workings of mass communications cultures. Bridging Parsons and Habermas, he offers a new discursive theory of social influence in the age of advertising, lobbying, and media manipulation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521484930
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 348
  • Utgitt:
  • 4. september 1997
  • Dimensjoner:
  • 152x229x20 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The New Public

Leon Mayhew describes a 'New Public' which has replaced the modern public of the Enlightenment with an unstable social order subject to the rhetorical workings of mass communications cultures. Bridging Parsons and Habermas, he offers a new discursive theory of social influence in the age of advertising, lobbying, and media manipulation.

Brukervurderinger av The New Public



Finn lignende bøker
Boken The New Public finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.