Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Media and the Tourist Imagination

- Converging Cultures

Om The Media and the Tourist Imagination

Adopting a multidisciplinary approach, this book explores the interactions between tourism and media practices within a contemporary culture in which the consumption of images has become increasingly significant.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415326261
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 16. juni 2005
  • Dimensjoner:
  • 157x234x15 mm.
  • Vekt:
  • 398 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av The Media and the Tourist Imagination

Adopting a multidisciplinary approach, this book explores the interactions between tourism and media practices within a contemporary culture in which the consumption of images has become increasingly significant.

Brukervurderinger av The Media and the Tourist Imagination



Finn lignende bøker
Boken The Media and the Tourist Imagination finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.