Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Om The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415853774
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 278
  • Utgitt:
  • 6. august 2013
  • Dimensjoner:
  • 228x158x16 mm.
  • Vekt:
  • 432 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.

Brukervurderinger av The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism



Finn lignende bøker
Boken The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.