Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Marketing of Technology Intensive Products and Services

- Driving Innovations for Non-Marketers

Om The Marketing of Technology Intensive Products and Services

Provides the basic models applicable to, and the applicable methods for, the profitable use and marketing of advanced technology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848211049
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 6. januar 2009
  • Dimensjoner:
  • 164x235x20 mm.
  • Vekt:
  • 508 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Marketing of Technology Intensive Products and Services

Provides the basic models applicable to, and the applicable methods for, the profitable use and marketing of advanced technology.

Brukervurderinger av The Marketing of Technology Intensive Products and Services



Finn lignende bøker
Boken The Marketing of Technology Intensive Products and Services finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.