Utvidet returrett til 31. januar 2024

The Marketing of Rebellion

- Insurgents, Media, and International Activism

Om The Marketing of Rebellion

How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521845700
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 6. juni 2005
  • Dimensjoner:
  • 158x238x26 mm.
  • Vekt:
  • 462 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av The Marketing of Rebellion

How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.

Brukervurderinger av The Marketing of Rebellion



Finn lignende bøker
Boken The Marketing of Rebellion finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.