Utvidet returrett til 31. januar 2024
Om The Marketing of Edgar Allan Poe

The circulation and marketing of Edgar Allan Poe's prose are explored in this book through close readings of Poe's fictive, journalistic, and critical writings, and an examination of his involvement in the transatlantic literary marketplace and his development of a literary brand.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415963541
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 142
  • Utgitt:
  • 15. februar 2008
  • Dimensjoner:
  • 152x229x13 mm.
  • Vekt:
  • 340 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The Marketing of Edgar Allan Poe

The circulation and marketing of Edgar Allan Poe's prose are explored in this book through close readings of Poe's fictive, journalistic, and critical writings, and an examination of his involvement in the transatlantic literary marketplace and his development of a literary brand.

Brukervurderinger av The Marketing of Edgar Allan Poe



Finn lignende bøker
Boken The Marketing of Edgar Allan Poe finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.