Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Making of the Consumer

- Knowledge, Power and Identity in the Modern World

Om The Making of the Consumer

We constantly hear about 'the consumer'. The 'consumer' has become a ubiquitous person in public discourse and academic research, but who is this person? This interdisciplinary study follows the evolution of the consumer in the modern world, ranging from imperial Britain to contemporary Papua New Guinea, and from the European Union to China.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845202484
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 1. november 2005
  • Dimensjoner:
  • 159x239x22 mm.
  • Vekt:
  • 644 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Making of the Consumer

We constantly hear about 'the consumer'. The 'consumer' has become a ubiquitous person in public discourse and academic research, but who is this person? This interdisciplinary study follows the evolution of the consumer in the modern world, ranging from imperial Britain to contemporary Papua New Guinea, and from the European Union to China.

Brukervurderinger av The Making of the Consumer



Finn lignende bøker
Boken The Making of the Consumer finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.