Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Image Factory

- Consumer Culture, Photography and the Visual Content Industry

Om The Image Factory

Quietly but implacably, powerful transnational corporations are gaining power over our visual world. This book exposes the interior workings of the visual content industry, which produces approximately 70 per cent of the images that define consumer cultures. It provides an exploration of industrialized commercial photography, its uses and abuses.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781859736371
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 1. november 2003
  • Dimensjoner:
  • 156x234x18 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Image Factory

Quietly but implacably, powerful transnational corporations are gaining power over our visual world. This book exposes the interior workings of the visual content industry, which produces approximately 70 per cent of the images that define consumer cultures. It provides an exploration of industrialized commercial photography, its uses and abuses.

Brukervurderinger av The Image Factory



Finn lignende bøker
Boken The Image Factory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.