Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om The Handbook of Media Audiences

As broadcasting gives way to the digital media age, the study of audiences faces unprecedented challenges. Digital media have dramatically increased the nature and the diversity in how people can position themselves in relation to media content, and the study of audiences is shifting and changing accordingly.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118721391
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 560
  • Utgitt:
  • 22. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 247x169x25 mm.
  • Vekt:
  • 842 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av The Handbook of Media Audiences

As broadcasting gives way to the digital media age, the study of audiences faces unprecedented challenges. Digital media have dramatically increased the nature and the diversity in how people can position themselves in relation to media content, and the study of audiences is shifting and changing accordingly.

Brukervurderinger av The Handbook of Media Audiences



Finn lignende bøker
Boken The Handbook of Media Audiences finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.