Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Fundamentals of Creative Advertising

Om The Fundamentals of Creative Advertising

Provides an introduction to the key elements of creative advertising. This book takes you, step-by-step, through each stage of the creative process from the initial planning and development, through to the production and execution of some of the worlds successful campaigns.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9782940411566
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 184
  • Utgitt:
  • 19. september 2011
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 203x230x14 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The Fundamentals of Creative Advertising

Provides an introduction to the key elements of creative advertising. This book takes you, step-by-step, through each stage of the creative process from the initial planning and development, through to the production and execution of some of the worlds successful campaigns.

Brukervurderinger av The Fundamentals of Creative Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Fundamentals of Creative Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.