Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om The Economics of Music

The second edition of this popular introduction to the economic workings of the music business explores the impact of the pandemic at every level of the sector and considers how the business model may need to change going forward as different stakeholder positions shift.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781788214278
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 8. juli 2021
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 211x148x23 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The Economics of Music

The second edition of this popular introduction to the economic workings of the music business explores the impact of the pandemic at every level of the sector and considers how the business model may need to change going forward as different stakeholder positions shift.

Brukervurderinger av The Economics of Music



Finn lignende bøker
Boken The Economics of Music finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.