Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Culture

- Strategic Perspectives on Entertainment and Media

Om The Business of Culture

The business of culture is the business of designing, producing, distributing, and marketing cultural products. Even though it gives employment to millions, and is the main business of many large and small organizations, it is an area that is rarely stud

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805855821
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 346
  • Utgitt:
  • 8. juli 2005
  • Dimensjoner:
  • 228x152x19 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Business of Culture

The business of culture is the business of designing, producing, distributing, and marketing cultural products. Even though it gives employment to millions, and is the main business of many large and small organizations, it is an area that is rarely stud

Brukervurderinger av The Business of Culture



Finn lignende bøker
Boken The Business of Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.