Norges billigste bøker

The 22 Immutable Laws Of Marketing

av Al Ries
Om The 22 Immutable Laws Of Marketing

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861976109
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 160
  • Utgitt:
  • 24. oktober 1994
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 135x196x11 mm.
  • Vekt:
  • 132 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The 22 Immutable Laws Of Marketing

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

Brukervurderinger av The 22 Immutable Laws Of Marketing



Finn lignende bøker
Boken The 22 Immutable Laws Of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.