Utvidet returrett til 31. januar 2025

Testing 1 - 2 - 3

- Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations

Om Testing 1 - 2 - 3

This book gives students, practitioners, and managers a set of practical and valuable tools for designing and analyzing experiments, emphasizing applications in marketing and service operations such as website design, direct mail campaigns, and in-store tests.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780804756129
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 1. mai 2007
  • Dimensjoner:
  • 178x254x25 mm.
  • Vekt:
  • 721 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Testing 1 - 2 - 3

This book gives students, practitioners, and managers a set of practical and valuable tools for designing and analyzing experiments, emphasizing applications in marketing and service operations such as website design, direct mail campaigns, and in-store tests.

Brukervurderinger av Testing 1 - 2 - 3



Finn lignende bøker
Boken Testing 1 - 2 - 3 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.