Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sustainable Luxury Brands

- Evidence from Research and Implications for Managers

Om Sustainable Luxury Brands

Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349956265
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 244
  • Utgitt:
  • 15. juli 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 3401 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Sustainable Luxury Brands

Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives.

Brukervurderinger av Sustainable Luxury Brands



Finn lignende bøker
Boken Sustainable Luxury Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.