Norges billigste bøker

Strategic Marketing Approaches within Airline Management

- How the Passenger Market causes the Business Concepts of Full Service Network Carriers, Low Cost Carriers, Regional Carriers and Leisure Carriers to overlap

  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783954892853
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 12. juni 2014
  • Dimensjoner:
  • 210x148x7 mm.
  • Vekt:
  • 154 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Brukervurderinger av Strategic Marketing Approaches within Airline Management



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing Approaches within Airline Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.