Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era

- 9th ICSIMAT Conference 2020

Om Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era

This book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 9th International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 era.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030661533
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 16. februar 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era

This book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 9th International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 era.

Brukervurderinger av Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era



Finn lignende bøker
Boken Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.