Utvidet returrett til 31. januar 2025

Stagestruck

- Theater, AIDS, and the Marketing of Gay America

Om Stagestruck

Offers a part gossipy narrative, part behind-the-scenes glimpse into the New York theatre culture, and part polemic on how mainstream artists co-opt the work of "marginal" artists to give an air of diversity to their own work. Here, the author initiates a conversation on how AIDS and gay experience are represented in American art and commerce.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780822321323
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 24. september 1998
  • Vekt:
  • 494 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Stagestruck

Offers a part gossipy narrative, part behind-the-scenes glimpse into the New York theatre culture, and part polemic on how mainstream artists co-opt the work of "marginal" artists to give an air of diversity to their own work. Here, the author initiates a conversation on how AIDS and gay experience are represented in American art and commerce.

Brukervurderinger av Stagestruck



Finn lignende bøker
Boken Stagestruck finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.