Utvidet returrett til 31. januar 2024

Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

Om Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137556721
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 286
  • Utgitt:
  • 14. august 2017
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 223x160x24 mm.
  • Vekt:
  • 548 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport.

Brukervurderinger av Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity



Finn lignende bøker
Boken Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.