Utvidet returrett til 31. januar 2025

Spending Advertising Money in the Digital Age

- How to Navigate the Media Flow

Om Spending Advertising Money in the Digital Age

Spending Advertising Money in the Digital Age provides detailed advice, backed up by solid research, on how to understand today's complex media landscape, allocate a brand's media budget most accurately, and then deploy it most effectively in order to build business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749463052
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 3. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 233x157x18 mm.
  • Vekt:
  • 518 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Spending Advertising Money in the Digital Age

Spending Advertising Money in the Digital Age provides detailed advice, backed up by solid research, on how to understand today's complex media landscape, allocate a brand's media budget most accurately, and then deploy it most effectively in order to build business.

Brukervurderinger av Spending Advertising Money in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Spending Advertising Money in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.