Utvidet returrett til 31. januar 2025

Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Om Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Michman and Mazze present five key variables that retailing executives in nine specialty businesses must understand and work with, to gain and sustain competitive advantage in their competitive environments.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567203424
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 28. februar 2001
  • Dimensjoner:
  • 229x152x19 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Michman and Mazze present five key variables that retailing executives in nine specialty businesses must understand and work with, to gain and sustain competitive advantage in their competitive environments.

Brukervurderinger av Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.