Norges billigste bøker

Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web

Om Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web

The book proposes a multi-perspective analytical model for the understanding of corporate identity meanings embedded in the historical discourse for webpages. The suggested theoretical framework conflates methodological perspectives derived from Discourse Analysis, Multimodality and Cognitive Linguistics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631628812
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 202
  • Utgitt:
  • 12. september 2013
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 156x218x17 mm.
  • Vekt:
  • 374 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web

The book proposes a multi-perspective analytical model for the understanding of corporate identity meanings embedded in the historical discourse for webpages. The suggested theoretical framework conflates methodological perspectives derived from Discourse Analysis, Multimodality and Cognitive Linguistics.

Brukervurderinger av Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web



Finn lignende bøker
Boken Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.